Ten serwis używa cookies w celu realizacji usług.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
  

MŁYN-podglad-brickManaGame.pl to ekonomiczna gra decyzyjna on – line.


W ramach gry uczestnik staję się właścicielem przedsiębiorstwa działającego w branży spożywczej (Młyna). Jego zadaniem jest opracowanie strategii rozwoju i cykliczne podejmowanie szeregu decyzji związanych z zarządzaniem firmą. W gestii gracza pozostają między innymi kluczowe rozstrzygnięcia w następujących obszarach:

  • analizy sytuacji rynkowej z uwzględnieniem konkurencji,
  • infrastruktury i technologii,
  • wielkości produkcji i sprzedaży,
  • polityki kadrowej i zarządzania personelem,
  • strategii cenowej,
  • jakości produktu,
  • marketingu,
  • zarządzania finansami, w tym inwestowania oszczędności.

Rywalizacja odbywa się w na rynku, który doskonale odwzorowuje rzeczywiste procesy gospodarcze i biznesowe. Na jego kształt wpływ mają zarówno decyzje uczestników jak i zdarzenia losowe.

piekarniaZadaniem uczestników jest rozwój przedsiębiorstwa, generowanie jak największych przychodów, efektywne zarządzanie finansami i pokonanie konkurencji.

Gra jest narzędziem on-line dostępnym za pomocą przeglądarki internetowej. Dedykowana jest ona zarówno na komputery PC jak i na urządzenia mobilne.

Posiada różne poziomy trudności, dzięki czemu może być wykorzystywana do nauki na poziomie szkolnym, na uczelniach oraz podczas prowadzenia szkoleń.

ManaGame.pl jest praktycznym narzędziem dydaktycznym wykorzystującym nowoczesne technologie. Jej wykorzystanie podczas zajęć zwiększa ich efektywność i pozwala na lepsze zrozumienie tematu.

 

 Korzyści dla nauczycieli i wykładowców

  • Możliwość przełożenia wykładanej teorii na praktykę;
  • Pobudzanie ciekawości poznawczej;
  • Atrakcyjne i ciekawe prowadzenie zajęć, zwiększające zaangażowanie uczniów;
  • Monitorowanie pracy i postępów uczniów poprzez tworzenie różnego rodzaju rankingów;
  • Kompleksowe narzędzie rozwijające wszystkie aspekty wymagane podstawą programową w szkołach i na uczelniach;
  • Elastyczność umożliwiająca przećwiczenie konkretnych elementów omawianych podczas lekcji jak również zorganizowania globalnej rozgrywki podsumowującej zdobytą wiedzę;
  • Dodatkowy panel zadań do wykorzystania na zajęciach.

Korzyści dla uczniów i studentów:

  • Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w wirtualnym świecie;
  • Nauka poprzez zabawę;
  • Rywalizacja zwiększająca motywację do nauki;
  • Możliwość porównania się z uczniami w innej szkoły;
  • Nabycie zdolności do podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności;
  • Możliwość tworzenia swoich własnych postaci i wizualizacji przedsiębiorstw. Rozwijanie swoich Avatarów bądź innych elementów wizualizacyjnych będzie możliwe po osiąganiu poszczególnych etapów edukacyjnych przy odpowiedniej efektywności decyzji;
  • Narzędzie będzie cechować wysoka jakość graficzna.

Korzyści dla kadry zarządzającej:

  • Wzrost jakości edukacji w placówce;
  • Wzrost prestiżu jednostki;
  • Monitoring pracy kadry dydaktycznej;
  • Możliwość zaangażowania w finansowanie gry społeczności lokalnej w ramach publicznego sponsoringu;
  • Możliwość porównania efektywności pracy nauczycieli w stosunku do innych szkół w powiecie/województwie/kraju poprzez system rankingów.

Korzyści dla uczestników szkoleń oraz trenerów:

  • Praktyczny trening zarządzania przedsiębiorstwem na wirtualnym rynku;
  • Spojrzenie na cały system funkcjonowania firmy z tzw. „helicopter view”, powiązania między działalnością poszczególnych departamentów, a finalnymi wynikami firm;
  • Rozwój umiejętności: planowania strategicznego, podejmowania decyzji w średnim i długim okresie, myślenia analitycznego;
  • Rywalizacja z innymi uczestnikami gry;
  • Zdobycie doświadczenia w podejmowaniu kompleksowych decyzji menedżerskich;
  • Poprawę współpracy w zespole, rozwój umiejętności miękkich, integrację, teambuilding.

 

propagowanie przedsiębiorczości

Propagowanie przedsiębiorczości wśród młodzieży i dorosłych

Nauka przedsiębiorczości w wielu szkołach opiera się głównie o teorię. Mana Game pozwala na wirtualne posmakowanie realnego rynku, zarządzanie własnym przedsiębiorstwem oraz podejmowanie decyzji, mających wpływ na jego dalszy rozwój.

 

nauka przez zabawę

Nauka poprzez zabawę

Gracze uczą się przedsiębiorczości w sposób praktyczny – poprzez tworzenie i zarządzanie własną firmą, działania na rynku, rywalizację lub współpracę z innymi przedsiębiorstwami oraz poprzez przejście szeregu scenariuszy symulujących rzeczywiste zdarzenia gospodarcze.

 

gra ekonomiczna

Gra ekonomiczna tworzona przez społeczność

Również Ty możesz mieć wpływ na Mana Game! Wystarczy, że prześlesz do nas propozycję zadania z zakresu ekonomii, a być może zostanie ono włączone do gry. Promuj razem z nami podstawę przedsiębiorczą wśród młodzieży i współtwórz jedno z bardziej interesujących narzędzi on-line w tej dziedzinie.

 

csr - społeczna odpowiedzialność biznesu


CSR – Społeczna odpowiedzialność biznesu

Nasza gra to nie tylko praktyczna nauka przedsiębiorczości dla młodych osób, lecz również społeczna odpowiedzialność, propagowana na rynku lokalnym. Dajemy możliwość aktywnego wspierania postawy przedsiębiorczej u młodzieży zarówno dużym instytucjom, jak i mniejszym przedsiębiorstwom.